Sista fredagen varje månad..

är det big bongo, amor och centrum som gäller. Så blev det även igår! :)
Anna fyllde år igår och Louise fyller år på måndag så vi firade dem på bongo med presenter och sång!
Vi gick vidare till centrum för stämpel och sen till amor, där Louise tvingade i mig en halv shotbricka. Men jag bjöd bort lite när hon inte såg ;) haha. Sen begav sig jag och Anna till centrum för o dansa lite! Eller lite o lite, ganska så mkt.. Sen kom Sandrah och Moa och efter det var det hålligång så det hette duga!
Runt ett tiden traskade vi ner till mcdonalds för lite nattmat, tog nog 20 minuter för mig och Louise att gå ner. Våra fötter var sönderdansade, helst sjukt. Vi såg ut som gamla kärringar som var ute o gick! Men kul hade vi, och mätta blev vi sen när vi ätit också.


Kommentarer
Postat av: Louise

jag är fasen öm i fötterna än :O

2009-02-01 @ 12:01:49
URL: http://looooooouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0