Ledig!

Helt och hållet ledig idag, inget workwork här inte. Fick ju jobba lite extra igår också, dock bara 2,5 h men ändå. Jag ville haft sovmorgon. Men det fick jag idag, till halv ett! Längesen jag sov så länge vill jag lova.
Sen tyckte jag att jag jobbat ganska mycket på lovet så unnade mig några klick på H&M's sida, alltid-bra-att-ha-grejs. Och sen var ju skorna ganska så snygga, kan dock bli farliga som i Ayia Napa som jag sa till moa,  men det tar vi då! Så detta kommer väl hem om en månad skulle jag tro, inte helt fel.

Nyår var lyckat, var bara lite seg och småsjuk men annars så hölls det igång på alla andra vill jag lova. Lite småsnuskigt sådär blev det också för vissa, osv osv osv.  Sen jobbade jag Nyårsdagen 11-20, damn, trött jag var, då fårgar dem om jag vill jobba på fredagen också, 12-20. Tackade jag nej? icke.

På fredag kvällen gick jag ut med Emma, Matilda, Evelina och Amanda, Driola kom till Amor senare! Det blev lite hit o dit, och jag drog mig hemåt vid tolv, men väntade på bussen till halv ett. Och drog mig upp ur sängen o jobbade 2,5 h (skulle jobbat 5, så det var skönt). Igår kväll fick jag sms av Evelina Hjalmarsson, lite småstressigt i onödan skyndade vi oss ner till Filmstaden och tjingade två biljetter till "The day the earth stood still" - jag rekommenderar den inte på bio iaf. Men jag och Evelina hade kul ändå. :)

Idag blev det chill hemma, sen träning vid 15.30-16.40, station 70 medel med Matilda, dödatjejer efterråt. Och nu väntar jag på mat, vrålhungrig!
Ha en trevlig söndagskväll, puss!



                                                      

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag blev nyss kär i dom skorna! Sjukt snygga!

2009-01-05 @ 00:27:56
URL: http://maatildaan.blogg.se/
Postat av: Evelina H

haha, ja det var en mysig kväll trots den onöiga stressen :) förresten, älskar skorna!!

2009-01-05 @ 13:53:44
Postat av: Moa

haha, det SKA vara farligt i ayia napa ;)

2009-01-10 @ 16:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0