Klarpackad

är precis vad jag är inför Stöten, skönt! :) Packat i säkert 1,5 timma, fick ta i med hård handskarna det sista när jag skulle dra igen dragkedjan, men det gick! Dock måste jag plugga nu för vi har en liten inlämning på måndag, och den hinner jag inte göra på söndag när jag kommer hem. Sen borde jag även gör psykologin så jag har den färdig. Men först är det mat som gäller om jag ska orka, jag menar, för moa tog det 3 timmar? då tar det meeer för mig! haha

I alla fall, skola idag. Somnade nästan på psykologin. Helt sjukt trött. Sen hade vi hål, sov lite hemma hos Sandrah så det var fejnt! Sen marknadsföring och sist matematik. Ibland är matematik lektionerna kul, när det dock inte handlar om matematik och vissa tänket på annat. Som till exempel läraren gjorde idag när moa sa; "ta mig först en snabbis". Och sen skulle jag förklara för moa det här med y=kx+m, jag sa K:t men moa tog det som något annat..kåt tror jag, för hon skrattade och det sprutade nästan.

Sen sov jag hem på bussen, kan vara det bästa som finns ibland. Oså ringde jag och mamma till tre, för förra gången jag ringde dit var det en konstig kille som sa HELT FEL saker till mig. Men nu blev det bättre, så nu har jag 99 kr i min månadspott som gör att jag kan skicka 3000 sms till olika operatörer. Och sen tog vi bort försäkringen.

Därefter tog jag bilen runt lite och inhandlade lite grejer för bussresan imorgon. Men nu måste jag kila! Pussokram!



Denna kameran köpte jag igår förresten, antecknade alla det? :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag har antecknat ;) Hoppas du får en jätterolig resa där uppe i snön :D

2009-01-21 @ 20:57:33
URL: http://maatildaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0