Kiwibananclementin

läxor? jobba i helgen? skolan börjar på måndag? träna? äta? sova? pengar? kläder? stökigt rum? vart ska man börja egentligen? för jag orkar inte :)

Måste plugga lite matematik innan lovet är över, lovade faktiskt Freddie det. Sen har vi läxa i marknadsföring, jag fattar inte riktigt men det ska vara klart idag har jag bestämt mig. Så jag slipper tänka på det när jag ska jobba i helgen och kommer vara helt slutkörd. För imorgon ska jag till Gränna en sväng, fika med Sandrah och Moa. Senare på kvällen ska jag till Evelina krull tror jag, om jag inte är trött.

Sen trodde jag att jag drömde en läskig dröm i natt, men den var sann. 2008: den 15 juni dog farmor, den 15 juli tog jag körkort och den 15 augusti åkte vi till Ayia Napa - sjukt läskigt att det var sant eftersom det var lite speciella saker som hände dessa datum.

Igår åkte jag och mamma runt o kollade på kameror och sen köpte jag present till Anna som fyller år i slutet av januari, 30e. Så nu har jag fixat en present iaf, och sen har jag en annan också. Sen är det louise's present också, så svårt att komma på vad dessa snyggingar tycker om. Men mest tanken som räknas :)

Ska ta tag i mitt liv också ( för femtioelfte gången ) . Sluta med att köpa onödiga saker, såsom godis och "småköp", snålamatilda here we go! Mer tid till skolan, usch, men måste. Mindre tid till datorn, om det inte är skolarbeten dock.
Okej, listan kan bli lång, men bättre ska jag bli! :)

Sen åker vi till Stöten den 22-25/1,  typ bara 13 dagar kvar.. alla treor på grennaskolan!




Kommentarer
Postat av: Louise

fy faan vad läskigt med den 15;e .. :O usch :( tur att två av de tre var bra saker iaf! =)

2009-01-08 @ 16:36:49
URL: http://looooooouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0