IBS - International Business School

Skolan tär verkligen på mig, och det har gått bara tre dagar sen lovet slutade. Totalt har jag väl haft ungefär 9 lektioner, uschi. Men jag börjar klara lite mer tal på matematiken iaf, Moa blev dock lite arg på mig när jag pluggade på matten idag. :) Men när det går bra vill jag ju inte sluta, fast kanske är det bästa? Så man inte blir arg sen när man kommer till ett tal som man inte kan. Då är matematik det tråkigaste som finns.
Efter skolan har jag gått en sväng på stan med Anna & Emma, köpte en liten present till någon loppa.. ;) Sen åkte jag hem och halv sov vid datorn och lagade pannkakor. Men efter den måltiden kände jag mig som ett berg så gick ut en sväng och promenerade.

Nu ikväll har jag kollat på tyskaglosorna och anmält mig till ett informationsmöte för utlandsstudier. Matilda ska också hänga med, hihi. Blir intressant!

Dax för bedtime, puss!



Kommentarer
Postat av: Emma

Vad är det nu du har fått för sig snygging :) ? Du SKA med oss jorden runt flicka lilla :)

2009-01-14 @ 23:38:57
URL: http://emmamelin.blogg.se/
Postat av: Louise

jag tänkte med gå på det mötet :) men sen såg jag att alla utbildningar kostade typ 100 000, haha :( :p

2009-01-15 @ 14:54:12
URL: http://looooooouise.blogg.se/
Postat av: Louise

ja det är sant =) man kanske borde anmäla sig ändå? Kan inte bestämma mig ;p

2009-01-15 @ 18:03:09
URL: http://looooooouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0