Hola Stöten, here wir kommer!



tjenixen again kan vi säga :)

Blev inte så mycket pluggande, kom på att det går nog lämna in på måndagen, senast 23.59. Så skippar nog det för tillfället. Jag är laaazy, but i like it. Istället har jag tjatat lite på msn, Moa och jag har garvat åt dagens bravader. Sandrah och jag tjatade om Stöten o grejs. Kommer nog bli nice, hoppas vi har egen stuga nu bara. Annars kan dem dra sig där bak någonstans, skolan alltså.

Resväskan är förövrigt väldigt tung, + mitt 2 meter långa skidpaket. Den är inte rolig imorgonbitti på bussen till skolan. Pinsamt så det heter helt klart DUGA. Men jag är inte den som är den, så jag tar risken och skojar till det lite på morgonkvisten. Kan bli kul. yey, not.

Ska hoppa in i duschen en snabbis (många snabbisar idag som moa säger). Kan behöva fräscha till mig lite. Fast bussresan kommer göra så man känner sig som en skunk ganska fort. Och om Gustaf i klassen säger sanning kommer det lukta äckelpäckel. Not funny. Hoppas också att jag kommer må bra när jag hoppar på bussen, annars blir det inte kul om jag mår illa. Hela resan förstörd. Ge mig fredag direkt och jag är med på allt! Moa och Sandrah också, mina flickor bangar inte, inte en enda gång faktiskt. Tur har jag!

Nehe, nu tjatar jag om ointressanta saker. Men om ni inte har något att göra imorgon mellan 15.00-01.00 kan ni ju lägga ett mess eller ringa. Tjosanitrosan, ni kom jag på. Läs hanapee.blogg.se (i think) kan bli kul för er! :)
Själv drar jag upp till skidbackarna, after skii'n, nattklubbarna, stugan och har det mysigt & trevligt!
 Pusskram!

(lägg även märke till rubriken, 4 olika språk, slå den ni!)

Kommentarer
Postat av: Moa

En liten snabbis på matten sådeeeer (; Och ja ge mig fredag och lite jönnet och lite partaj så är jag med! ;D

2009-01-22 @ 00:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0