FUN

Detta kan bli kul om vissa inte har något emot bilderna :) själv ska jag bjuda på några bilder på mig själv! ( okej, jag har raderat säkert 3000 ego pic's på mig själv ) Så dem får ni dock inte se, men tro mig, dem va inte vackra!

Ska bara gå igenom dagen. Började med skola vid 8.00, adminstration, information och layout. Väldigt chill lektion må jag säga. Efter det var det hål tills vi hade tyska, lika flummigt som alla dessa år. Sen gick jag och Moa till matsalen, det var inte köttsoppa, det va KÖTTFÄRSSÅS som soppa, fattar ni? sjukt äckligt. Så det fick bli grönsaker och goda mackor. Sen hade vi vår lama psykologi, tar typ en kvart för han att ropa upp alla. Klockan 14.30 var det Stötenmöte i M1, fick lite information, och skrev upp oss på en stuga, hoppas ingen annan ville bo med oss! Skulle vara skönt att bara vara tre. Efter det fick jag sitta i skolan och vänta på bussen till ödesög, 671:an.

Så nu sitter jag här, i ödet. Pappa har installerat en gammal dator på mitt rum, kan varit det bästa idag. Så himla många GAMLA kort, ego pic's på mig själv - jesus, hoppas jag inte visade många bilder på mig själv förut alltså! Sen fanns det ju en hel del roliga. Som jag tänkte visa här, dock får nog inte alla bli så man kan trycka upp dem.


,

´
 

Sådär, det får räcka för denna gången. Tro mig, det finns 1000 bilder kvar att visa. Men alla kanske inte blir så glada dock. Får se om någon har ihjäl mig efter detta! Åter står att se :)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHAHA, matilda föfan!

2009-01-19 @ 21:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0