Armlös!

Idag blev det skola mellan 9.15-14.25. Matematiken gick bättre än förut, fattade genomgången och resten av lektionen satt Freddie (läraren) och pratade om  Stöten. Så ganska så chill. På lunch rasten var jag hemma hos Sandrah och åt bröd och bulle, gott!
När jag kom åkte jag och mamma upp till IKEA för att köpa persienn, och så fikade vi lite, andra gången idag. Men livet går inte i repris så man ska njuta! Sen att man får lite ångest och mår illa är en helt annan sak. I alla fall så ville jag gå in på A6 en sväng, såklart hittade jag en väst, underklädsset med volanger och öronhängen, dem var vita med blommor på (istället för beige som det är på bilden). Så nu är jag pank, dock bara tills på torsdag då får jag lön.

Nu ikväll har det blivit lite mat, ett Ki box pass, 85 minuter. Puuh, vi klarade oss Matilda :) haha. Vi dog lite halvt ibland inne i salen. Sen när jag kom ut röd som en tomat och svettigare än svettigast träffar man sin mattelärare, perfekt! Så jag sa till han att ifall jag är trött imorgon så vet han varför! Det var ju postivit. Dock känner jag mig armlös imorgon skulle jag tippa på, brukar bli så efter pass där jag jobbar mycket med armar :) haha.

Annars tror jag inte jag har så mycket mer att säga, pussciao!


                                         vita med blommor på, sa jag ju :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0