ÅNGEST!

Jag vill inte gå till skolan imorgon, sjukt mycket ångest på den saken. Usch. Bengt kommer vara sur som vanligt, jag orkar inte för tillfället. Och det suger om inte Moa får hänga med till Stöten, då blir inte  vår 3-manna-liga fullständig. Usch. En utlandsresa till värmen snart tack? Ja tack.

Igår när jag kom hem efter jobbet hoppade jag in i duschen, frusen och ont i halsen, usch. Sen åt jag mat med mamma, pitabröd fyllda med grönsaker, kall sås och kyckling -mums! Sen chillade jag framför tvn, kollade på en sorglig film, tror den hette Patch Adams. Vid tolvtiden gick jag och la mig.

Hoppade upp klockan halv elva idag, åt mina special K som är mycket goooda, tog en alvedon också. Kände inte för jobb idag men gick snabbare än igår = mer att göra. Så helt okej var det, men nu är jag trött. Ska sova tidigt tror jag, har sov morgon imon också. Så ganska skönt!

För övrigt taggar jag den 30:e, då fyller Anna år och Moa & Sandrah kommer till jönnet! :) Kan inte bli mycket bättre!
Funderar även på att gå och köpa något salt, min hals vill ha det. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0