Vecka 7

Sprotlovsveckan har varit lagom bra, hänt allt från ont till gott kan man väl säga. Men jag är nöjd med den, inhandlat lite nytt till garderoben, fått lön, festat, träffat vänner, ätit skräpmat, städat hela lägenheten, fixat och donat! :)

Under veckans gång fixade jag nytt träningskort också och beställde tid hos min superduper frisör. Dags för vårförändring, dock ingen stor, men fräääschare tack. Så det blir av inte nu på tisdag, men nästa.
Har varit ganska förkyld under lovet så det har varit ganska surt, men nu är det nästan helt bra! Ska köra på dunder kur tills jag frisknar till, så ska jag hålla mig frisk hela våren.

I torsdags gick även jag och mamma på restaurang, Aqua. Mumsigare kunde det inte bli en torsdagskväll. Beställde in en plankstek och mamma pasta med skaldjur! Allt var suuupergott, inte ett enda klagomål från mig eller mamma, helt suveränt! Och det är den godaste planksteken jag har ätit någonsin.
Efter det köpte vi lite godis och sen träffade jag Melin & Norström, hyrde film och åkte hem till Melin och myste, kollade på filmen och tjatade lika mycket som vi gjorde i måndags!

Igår vaknade jag upp och var pigg, kunde jag inte tro eftersom jag varit ute i fredags, men lika bra o sätta igång. Först öppnade jag min alla hjärtans dag present som jag fått av mamma, en sjal -super fin! Men fick lite ångest att jag inte köpt något, så igång med dammsugaren och skurade hela lägenheten. Mamma blev gladare än gladast eftersom hon hade tänkt att städa igår. Så hon fick slappa i soffan istället! Mitt under min städgång plingade på dörren, så kom Timothy på besök en sväng, mysigare än mysigast är han.
Sen åkte jag o mamma till A6, inhandlade skor för 700kr och två klädesplagg för 899kr, mycket nöjd.
Gick och la mig runt 21 tiden, gick upp runt 00 tiden och fick lyssna på lite tjat hit o dit. Sen hem o sova.

Idag hoppade jag upp runt elva tiden, hämtade Timothy, hem och sov en stund till. Sen blev det att plugga lite, fixa, äta fajitas - godaste, göra smoothie och äta lite till, få bort huvudvärken, plugga lite till, ikea med mamma en sväng. Fått lite nya funderingar över mitt rum, kan bli bra, kan bli sämre. Och nu sitter jag här. Fungerar inte att ladda upp bilder ju, förbannad blir jag, yesbox. Har ju några godingar sen i fredags!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0