Klassiskt



Så nu har H&M kommit ut med sin heminredning, riktigt fina saker finns det att välja o vraka emellan!
Jag och mamma ska kolla lite imorgon när jag kommer hem till Jönköping :) Inte nöjd med mitt rum, kräsna unge!
Men tror jag hittat lite vad jag vill ha, kan bli enormuuus snyggt ju! Klassiskt men förbannat snyggt!

Idag vaknade jag upp bredvid världens mysigaste, ville verkligen inte gå upp + att jag var tvungen o duscha. Den är man ju inte så sugen på klockan 6 på morgonen, inte. Fixade iordning mig och packade det sista till pappa och pussade på min mysigaste innan jag gick till bussen. Tog sällskap med min busshållsplatskompis, runt 40 år, lärare, rolig, trevlig, precis vad man behöver på morgonen så man piggnar till.

Väl i skolan började jag och Moa på våran powerpoint till information och layout som kan vara den mest onödiga kursen på hela gymnasietiden. Iaf så kom vi igång bra och sen hade vi håltimma. Godis och sova bestod den av. Efter det blev det tyska, och jag ville bara ge någon stryk några gånger sådär. Personer kan vara irriterande, riktigt irriterande. Sen lunch och håltimma. Psykologi, möte med Bengan och vänta på bussen hem till pappa.

Hemma här i Ödesög somnade jag gott framför tvn en stund medan pappa lagade mat, riktigt gott blev det. Kokt morot? Kan vara något jag kan bli sugen på bara sådär :) mhm. Sen har jag pluggat lite svenska ord och suttit här.
Dax för sängen strax, tröttare än tröttaste. Pussssen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0