Then she found me

Så hette filmen som jag och Matilda hyrde igår :) Den var mycket bättre än den filmen vi såg senast i alla fall. Men vi tjatade ganska mycket om annat också så fattade inte hela filmen, haha. Sen köpte vi såklart godis, chips, dipp och cola. Sen var vi äcklade av alltihopa. Men man kan inte sluta äta när man väl börjat? Inte vi i alla fall. Men det var en trevlig stund en lördagkväll tycker jag :)

Idag vaknade jag med hosta och förkyldning, yey. Inte roligt någon stans, suger verkligen. Men gjorde mig en varm kopp choklad och dricker vatten med citrondroppar i. Eller droppar o droppar mamma sprutade i halva citronflaskan. Smakar inte så jätte gott.  Om 20 minuter ska jag och Eric åka till pappa, äta lite och så. Ha en bra söndag! Pusss :)






Kommentarer
Postat av: matilda

fler sånna kvällar :D

2009-02-03 @ 22:25:33
URL: http://maatildaan.blogg.se/
Postat av: timo

YFFFFFFFFFFFF NUUUUUU

2009-02-19 @ 22:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0