Så mycket att göra, men så lite tid

Imorgon måste det hända grejer all day long, så jag borde egentligen ligga i sängen och sova ruset av mig så jag blir pigg men det var intressantare att sitta här en stund och stressa av sig lite.



Detta måste göras imorgon;

♦ Skola
♦ Religion; läxa
Sola
Träna
Städa; rummet är kalabalik
♦ Packa inför Göteborg på fredag
♦ Duscha
♦ Skriva i min loggbok
♦ Inte sitta vid datorn förän allt detta är färdigt
♦ Kolla igenom presentationen tills på fredag
♦ Sova

Tror jag kommer hinna med allt, kommer hem runt 15.15, så det borde gå. Kommer bli skönt med ett 70 minuters pass på kvällen så jag sover riktigt gott sen! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0