Perception

Igår när jag kom hem efter skolan åt jag lite mat, åkte o solade, duschade och städade lite smått.
Sedan ringde jag Norströmen, så åkte vi till Max och åt lite :) sen ville hon åka och sola men ångrade sig. Då stötte vi på Emma och Emilie, tror Norströmen hängde på dem sen. Jag åkte och hämtade mamma på jobbet! Runt 22 tiden började jag göra psykologiläxan om perception, så nu är den nästan helt färdig. En fråga kvar ungefär, så det är skönt :)

Somnade runt ett tiden och är helt slut idag, men det är bara att börja tagga Gbg i eftermiddag :)
Ha en bra fredag!


Kommentarer
Postat av: Driola

jag vill också springa vårruset!!! :(

2009-03-03 @ 17:13:35
URL: http://driola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0