Nemas problemas

Dem orden gillar jag, de stärker min dag. Varje gång jag tänker på det så finns Moa rakt framför mig, vet exakt hur hon säger det, och det är förbannat kul. Sen finns det ju andra tillhörigheter till dem orden men det ska vi inte ge oss in på här, då kan hon halshugga mig. :)




Helgen bestod av jobb och tacos-singstar-partyspel-fredagskväll, mycket trevligt i fredags. En del hade problem med att göra två saker samtidigt..börjar fundera på om de är av manliga könet. Men deras tjejigaskratt och pyjamaskläder tog över det så jag har inga fler tankar på det.

Igår blev det skola, tandläkaren; som hade med sig en lärling, och skulle tjata om allt och inget när dem stoppat in den där grejen i käften på mig som tar bilder o grejar. Men nemas problemas i käften, allt var finfint! Sen blev det religionsförhör, gick ju inte så bra, men men men, världen gick inte under för det. Sen hem, shoppade lite på stan, dock skall två av tre återlämnas men man mår bra av att shoppa iaf. Senare på kvällen blev det 70 minuters pass, station/medel. Det är grejer det, magmusklerna som jag inte har orkar ingenting typ, men dem kanske byggdes på lite iaf. Annars var jag rätt död efter passet faktiskt. Men mer ska det bli i veckan, beach 09 - jag kommer inte! Vet hur det dära blir, blir aldrig av.

Idag blev det skola som vanligt, sen hem och vidare ner till frisören min, Gina - bästa frisören i historien - skojar inte! Det blir aldrig fel när man är hos henne, alltid nöjd, aldrig missnöjd, helt skjukt! Och hon är pratsam, och det gillar jag. Ung också så hon pratar inte om tråkiga saker! Spenderade väl ungeför 2 h hos henne, sen var jag nöjd o belåten! Åkte hem och åt, sen har jag kollat lite tv och nu gjort psykologiläxa. Sista uppgiften kvar - kanske borde göra den nu ikväll eller imorgon, får se vad jag känner för efter duschen :)

ciaociao.

Kommentarer
Postat av: Louise

Hur blev håret? :D

2009-02-24 @ 21:27:33
URL: http://looooooouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0