CERISE



Cerise är en utav vårens hetaste färger, på veckorevyn hittar du shoppingtips, en del riktigt snygga!
Tänk Yves Saint Laurent's skorna och bruna ben, i'm in love!

Men nu återgår jag till lite vardagen som inte är shopping för tillfället. Dagen började med psykologiprov klockan 8 på morgonen, gick - ? Men det ordnar sig. Sen satt jag och gjorde lite marknadsföring, och hade en 75 minuter lång lektion i det efter mitt pluggande. Till lunch blev det lax och potatis med citronsås, gottit. Och sista lektion var matematik, som jag och Moa för en gång skull fattade galant! Helt otroligt! Sen ringde jag Timothy medan jag väntade på bussen. Somnade i min vanliga ordning efter Galgen, kom hem, gjorde vitamindrink - smoothie. Åkte o hämtade mammas bil på hennes jobb och träffade Timtohy en sväng. Sen blev det utbildning med jobbet, merförsäljning. Intressant faktiskt, nyttigt också för den delen. Efter det åkte jag till Ica Maxi och köpte duschkräm (luktade gottgott) och relax-badskum-mums. Tjatade lite med Louise i telefonen också, alltid lika trevligt!

Ikväll har jag bara chillat, kände att jag behövde det. Konstig känsla igår, helt matt, och trött. Somnade på böckerna när jag skulle plugga igår, not good.  Men ska krypa till kojs nu, sov gott! Pussokram!

OCH GLÖM INTE LÄSA : HTTP://HJALMARSSONEVELINA.BLOGG.SE

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA :D du är för go :D simply the best!

2009-02-19 @ 19:59:19
URL: http://hjalmarssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0