Alone in the dark

Som jag skrev innan fyllde jag på mitt träningskort, ytterligare ett halvår. Så därför ska jag passa på att träna ganska mycket denna veckan. Bästa som finns är att får köra slut på sig själv ibland, inte ha någon ork kvar i kroppen och bara kunna slappna av. Ångrar att jag inte tränade idag, fanns ett ki box pass, där man får slå slå slå, ur all sin ilska. haha. Eller för att det är kul och man är glad. Ska försöka träna så mycket som möjligt hela veckan ut.

Imorgon ska jag först åka ut till pappas jobb o greja lite. Sen skulle jag nog förbi Louise en sväng och umgås lite tror jag. Därefter  eller direkt på morgonen blir det kanske något träningspass eller bara en promenad, promenerade till Huskvarna häromdagen, lagom långt faktiskt! :) Och på kvällen blir det nog en liten utgång.. I guess.
Och om jag hinner ska jag kirra lite andra saker också, men annars blir det på torsdag!

Annars så sitter jag här själv i mörkret, kidding. Sitter i köket, typ tänt allt som går i hela lägenheten, nästan iaf. Lite rädd för o vara själv, men det är bra att träna på. Men får tänka på bra saker, prata lite på msn, spela musik oså.

Neh, nu blev jag lite träningssugen, slänger in en bild, dock inte på mig, då skulle ni få se en död person som tränar(tränade).

 
Pussochkramochpussochbyeochpussochgodnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0