TILDIZZZ

Okejokej, jag mår ganska bra. Klaga ska jag inte göra. Läste ett gammalt inlägg från augusti förut och kom att tänka på en sak, så nej, sluta klaga nu tildizzz.

Igår blev det ju till att träffa Anna, riktigt snygging det! Och jösses vad läskigt det kommer bli o kanske inte få se henne på ett halvår! Ska försöka kirra lite flygbiljett oså. Tänkte det kunde vara kul att hälsa på. Men om jag ska byta flyg och sånt själv lär ju det gå som en sällskapsresa, utan sällskap dock. Erkänn vilken fin humor jag har. Sen åkte jag med Daniel upp till A6, letade julklappar, åt mat och sånt. Han är ju värre än en tjej stackarn! Men det var ju underhållande i alla fall. Så jag klagar ju inte?! Sedär. Duktigt! Sen åkte vi hem till han, då skulle flickan duscha och sånt. Så jag fick sitta med hennes föräldrar och tjata lite när vi kollade på bonde söker fru! Nu förstår man varför han kan vara...dryg?
Vi åkte iaf vidare till stan, gick på toa på filmstaden, gick till någon fest och var där en sväng..drog vidare till någon annan, men där stannade vi inte länge. Bara utanför va vi, och gjorde hyss oså. Men vi åkte hem till mig och chillade lite framför tvn. Sen blev stackarn trött så fick ju skjutsa hem han.

Idag;
- jobb, 11-15
- sola solarie
- duscha
- ta det lugnt
- och snart blir det bus med en snygging!!!!





Jag har ju inte sagt att jag är snygg, men det var ju inte det som va grejen denna gången med bilderna! CIAOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0