thailand om 9 dagar...

MUMS!

I fredags jobbade jag som sagt, sen träffade jag Daniel och drog en fika på George's, sen kom Mouris en sväng också... Vi åkte till Falks grav runt tolv med några andra människor också. Därefter donken en sväng.
Upp tidigt på lördagen, jobba 8-18.15. Sjukaste jobbigaste på länge! Sen hem och duscha, stressa och fixa iordning mig. Vidare till Matilda och träffa tjejerna. Ut en sväng.
Upp tidigt på söndagen också. Jobbade 9 -17.15, fick åka till Värnamo och hämta varor också. Gött o slippa jobba en stund i alla fall. Men annars så var jag typ sugen på att jobba idag. Fick ju lite variation i helgen. Köket och allt.

Annars har jag inte gjort mycket. Träffat Karolin en stund, fikade och tjatade. Sen hem och slappa framför film.. " Skicka vidare" - sjukt bra och sorglig film. Nu är jag jättejätte trött. Vill ha Thailand nu, semester! Jäklar vad skönt!


PUSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0