THAILAND 23/12-14/1

Hur gick det med min väckarklocka som skulle ringa halv tio idag? Antingen så stängde jag av den i sömnen eller så var det knasig och inte ringde. Dagen innan skojade Elin om att hon skulle ringa vid elva och väcka mig..det gjorde hon också. Men bara för jag sagt att jag skulle gå upp tidigare så svarade jag inte i telefonen utan skrev ett sms till henne efter 5 min att jag gått upp för ett tag sen... vit lögn kallas det ! Oskyldig är jag! haha

Halv tolv ( okej, lite senare) så var jag hos Evelina, hämtade en sak jag glömt och skjutsade henne till hennes jobb! Tog farväl av henne också, tokfian! Men jag kommer upp till Sälen efter Thailand! Promise!
Vidare och käka luch med Daniel, träffa Matilda och gå på stan, sedan hem till mig, säga hejdå till mamma, fick besök, städade och åt lite mat!
Har gjort massa saker idag, orkar inte skriva ner allt men mycket var det för ovanlighetens skull!
När pappa kom och hämtade mig hade jag hunnit sätta upp typ 15 olika små lappar med olika texter och ord på till mamma...hon kommer bli superglad! :)

Nu är jag här hemma hos pappa, i Ödesög! Fixat o donat med allt möjligt, kommer bli en fin resa! Njut av mitt första hotell här sålänge...







Kommer uppdatera lite granna under resan..
God Jul och Gott Nytt År!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Gina

Hej vännen !!! Det ser helt underbart ut , jag förstår att ni njuter , Gott Nytt År Kram Gina

2009-12-26 @ 08:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0