och bara 21 dagar kvar..

Igår (1 december) steg jag upp vid halv tolv och hoppade rakt in i duschen. Man måste ju vara fräsch när man tar ett steg in i vuxenlivet och går på rådgivning hos banken. Visade sig också att Scandia har billigast bankkort, så nu ska alla pengar vara samlade på en o samma bank. Tyckte jag lät smart och bra faktiskt.
Sen åkte jag och mamma till Max och käkade, kycklingburgare och tjatade som vanligt. Skjutsade henne till jobbet sedan och åkte hem. Röjde undan lite på rummet, tycker allt ser KAOS ut. Men jag ska försöka tagga ner på saker. Fast det är nog bara jag själv som tycker.

Åkte upp till A6 vid fyra och skulle handla julklappar till bror. Jeff fick bli modell för en dag och testa ut kläder. Eftersom både han och bror är långa och smala så är det ju ganska smart att ta med sig han om man vill att det ska passa på bror. Men blev inga kläder utan något annat...

Sen åkte jag ner till Filmstaden, mötte upp Jennifer och köpte biljetter till New Moon. Tog en fika och därefter bion. Lite besviken blev jag, men den var ju inte jätte dålig.  Annars har jag inte gjort så mycket mer ikväll, kollat på lite minnen från en kartong som pappa kom med häromdagen. Massa gamla bilder från jag var liten. MINNEN!

Juste, jag har ju ont i halsen, det måste antecknas. Så jag vet hur länge det håller i sig...blä.
SOV GOTT! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Elin

Men Matilda! Den är inte alls dålig! Jag grät hela filmen :p haha!

2009-12-04 @ 14:30:06
URL: http://elinfyra.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0