HOT STUFF.

Det där med att jobba nätter ibland leder till att man är uppe ungefär lika länge natten efter... och natten efter det och så vidare. Så jag lever inte bra när jag ibland börjar klockan 8 på morgonen. Då är man trött och tjurig. Oftast händer det varannan månad, kanske inte ens det. Så det får funka för ett tag. Men vaknade med ordentlig huvudvärk, sov vidare två timmar och sen var det väl okej. Åkte och solade på racketcentrum, bra solarium! Åkte hem och duschade av mig lite, skjutsade mamma till jobbet och fixade matlåda och sånt.

Sedan dess har jag jobbat 17-01.45 ungefär, lite längre t o m, en halvtimma kanske, om vi ska vara petiga.
Ganska lugn kväll på jobbet. Och nu är det bara tre arbetsdagar kvar för min del, sen är jag redo för semester!
PUSSOKRAM!


Den såkallade seriösa tjejen har vi här ovanför...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0