host host host

Vaknade upp vid halv tio och skulle hämta mamma på jobbet. Bilen gick inte att öppna för den hade frusit under natten så det blev ingen bra start på morgonen. Ögonen bara rann också. Host host host varannan minut. Jag orkar inte bli sjuk nu. Ska jag banne mig inte bli heller. Sjukt torr i halsen typ. Får dricka hur mycket vatten som helst, vilket är bra dock men ändå jobbigt.

Ska jobba 16-21 också så får hoppas att jag slipper stå i driven idag. Skulle inte vara så smart att ställa mig där om jag ska kunna jobba imon också. Men vi får se. Har i alla fall fått i mig lite mat och mängder med vatten. Så bättre mår jag ju.

Ska börja göra en lista vad jag ska ha med mig till thailand också, mums! Livet är bra nu, jag är lycklig! :)

Ha en fortsatt SOLIG dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0