GE MIG MER TID, TACK

Stress, stressigare stressigast! Här är jag, alltihopa på en och samma gång! Nej, det var väl att ta i...men lite småstressad är jag ibland nu innan vi ska åka. Mest stressad är jag över att jag ska lämna mamma hemma, säga hejdå till Evelina J.A. och lite sånt. Men det kommer bli bra. På torsdag så kommer det vara lugnt och skönt i Phuket. Ingen mobil, ingen dator, ingen tv (om jag inte ska försöka lära mig thailändska iofs..). Istället ska jag ha en ipod med musik, en bok och ligga i en solstol i tre veckor. Inga problem så långt ögat kan nå mina damer och herrar! Jösses vad bra det kommer bli. Tiden har gått fort, verkligen. Kommer ihåg när jag skrev att det typ va 9 veckor kvar. Kändes som en evighet. Nu ni, nu är det andra bullar.

Tog ledigt idag i alla fall. Skulle jobbat natt men fixade bort mitt pass, så det var ganska skönt. Har fixat med julklappar det senaste. Firat jul med mamma, mormor och morfar. Haft avskedsfest för Evelina, sagt hejdå till vissa i näbbgänget (lättast att skriva så) och allt möjligt! Helt galet vad tiden bara rinner iväg! Jag vill ha mer tid till saker! Jag vill göra massa saker!

Imon har jag galet mycket att göra..känns det som! Allt ska vara färdigpackat klockan 20.00, för då kommer pappa och hämtat oss! Så Matilda borde sova.... PUSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0