Ge mig frisk-piller nu tack!

Jösses, jag dog på jobbet igår nästan! Sen ringde George och hoppade in vid 23 typ, räddaren i nöden! Tack! Först var det lugnt, trodde verkligen jag skulle klara jobba. Sen kom det en rusch! Då blev det andra bullar, jag stog själv i kassan och sprang mellan kassasn och toan. För jag ville ju inte hosta kunderna i ansiktet!
Usch, riktigt jobbigt var det.  Som tur va så slapp jag jobba hela passet.

Idag mår jag sådär, äter piller också. Hatar och göra det. Men måste bli frisk snart snart! För ikväll kommer några flickor hit och förfestar, kanske fler... men det märker vi sen! :)  Har iaf inte träffat dem på sjukt länge! Så det ska bli roligt!

Igår tog jag och bror nya pass, på tal om ingenting. Vi såg ut som brottsling 1 & 2! ;)
Och julkort till morfar och mormor...



Dax för duschen oså! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Boii

You're welcome.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0