?

Skrev precis 20 rader om en sak. Men jag väntar med det. Inte värt att nämnas här ännu.

Idag har jag tagit spruta inför Thailand. Två stycken. Gjorde inte ont någonstans. Mest för att jag tänkte på hur härligt det kommer bli om två veckor! Efter spruta blev det hem och käka, kolla tv, slappa och fixa iordning mig inför julbordet.
Runt halv sex åkte jag ner och träffade några tjejer inne på Adelante. Sedan gick jag till julbordet som ägde rum på Mäster Gudmunds Källare. Riktigt gott och nice var det! Åkte upp till Evelina en sväng och gick en promenad efter det... behövde prata och lite sånt! Hon är alltid bra, vad det än gäller! Sedan träffade jag Daniel en sväng, åkte runt lite, hämtade något spel, tjatade och sånt vi brukar göra.

Nu har jag legat här en stund..riktigt ****** dock men det går över. :)
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0