Dansföreställning

Glömde att berätta om Sanna's dansföreställning som jag och Driola var på igår! Den var riktigt bra! Blandade åldrar vilket var bra tycker jag. För gud vad jag och alla andra i publiken skrattade åt den söta flickan som dansade för sig själv i slutet. Det var Michael Jackson tema, alltså bara låtar med han. Så skulle barnen stå och dansa lite i en ring ungefär. Men flickan stod 3 meter ifrån och körde riktigt snygga moves! Skrattade så jag grät!
Och Sanna var jätte duktig såklart!

Dagen har varit bra annars, tror jag är frisk om två dagar. Eller hoppas det i alla fall..
Imorgon ska jag ta spruta, fixa lite, gå på julbord med jobbet oså :) blir nice! PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0