But the party dont stop, no

Nu är klockan sådär mycket igen. Och jag ska upp och jobba klockan 11. Tummen upp. Men idag (18/12), kommer bli en bra dag känner jag på mig. Först jobb, sen hem och fixa iordning mig, därefter kommer Evelina hit och efter det åker vi till den andra Evelina och träffar alla andra tjejer! Förutom Louise, men hon ser vi nog ute sen.  Efter jag slutat imon så har jag bara en arbetsdag kvar, halleluja! Började ta fram alla sommarkläder; klänningar, shorts, kjolar, linnen, sommarskor osv.. helt sjukt vad bra detta kommer bli! Taggad för en bra resa!

Vi ska ta farväl av Evelina som ska till Sälen i några månader, därför hon bjuder på lite fest oså! Kommer bli lyckat hoppas jag :) efter det kanske det blir utgång.. vem vet!

På lördagen, söndagen och måndagen så är det fullbokat nästan alla timmar på dygnet, men då går det fortare till onsdagen! Fatta om en vecka så sitter jag och äter frukost på hotellet och allt allt allt kommer vara perfekt! kan inte sluta tänka på det nästa...mums!


Fixat lite julklappar idag också, med Jennifer i täten. Träffade även Sandrah, Lisa, Patrik och Gina en sväng på A6. Flickorna kunde inte äta normalt, men det visste vi ju sen innan, att dem inte var normala! haha.
Har träffat Elin en sväng efter hon slutade jobba, alltid lika kul oså.

Borde sova lite nu, för imorgon väntas nya äventyr! GOODNIGHT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0