"billigare an ullared!!!!!"

Den frasen for man ju hora ungefar tusen ganger nar man gar och kollar i de olika affarerna! Helt sjukt vad dem kan tjata, och helt sjukt vad jag kan pruta! Och om dem inte ger med sig i affaren, da sager man: Tomorrow! och gar ivag. Sa kommer dem springandes efter. Men det kanns lojligt att pruta egentligen. For det forta erbjudandet man far ar ju redan sjukt billigt. Men det ar ju charmerande det ocksa.
An sa lange har jag kopt en kimono, klanning och en strandgrej.  Mer kommer det att bli.

Dock har vi inte gjort nagra utflykter an men, vi har ju mer an 2 veckor kvar sa tid finns till allt!
Bror och jag ar sugna pa lite bungyjump, rida elefanter och leka aventyrare i skogen! Far val se vad vi gor sedan.
Just nu ar det stranden, poolen, massagen, thaimaten, frukten och allt annat som gor sitt..

Hoppas ni har det bra i Sverige, jag ar inte avundsjuk! :)

35 gradiga halsningar fran Phuket! CIAO!

Kommentarer
Postat av: Louise

du är så värt att få vara där :D men jag är ändå grmyt avundsjuk för här hemma är det APKALLT! BURR! var rädd om dig <3

2009-12-29 @ 20:53:27
URL: http://looooooouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0