Baby not, your in the circle of my focus

Blev ju inte bara bus med en snygging, eller jo. Dem andra två är ju inte direkt snygga. Tror bara det, så låt dem tycka det om sig själva oså. Vi kollade på en sjukt B film, vampyrer som Elin gått och förälskat sig i såklart... Innan det så åt vi god mat som Elin gjort allbyherself! Duktig tjej oså. Hon var kock och jag var DJ! Det kan ju inte bli bättre om ni förstår vad jag menar med nakna kocken... SJUKT GOTT alltså, inget annat!
Åkte hem efter ett någon gång, somnade fint...

Dock upp med tuppen. Eller nästa. Klockan 9 gick jag upp, tidigt enligt mig. Andra är ju inte morgonpigga när det är höst ju. Men snart åker jag ifrån den här skiten. Inte den onsdagen som kommer nu, utan den efter ! SHIT! GOTT! Var bara tvungen o säga det. Jobbade mellan 10-16 idag, snabbt och bra gick det. Sen har jag rostat lite till, inte bra men kan inte ställa mig på thailands stränder helt vit! Sen har jag ätit lite, duschat och fixat.

Nu är det musik, taggar inför helgen. Sista helgen jag jobbar på typ över en månad! GOSH liksom.
Snart blir det saker som sker på fredagar.. PUSS!


Kommentarer
Postat av: Louise

busfia ;)

2009-12-11 @ 23:59:00
URL: http://looooooouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0