what do you want to do next?

Tjoooooooo

Läget är bra, bättre liksom. Med tanke på att man saknar alanya, shopping, festa och allt... går verkligen så sjukt fort, en vecka alltså. Skulle kunna göra om den veckan 100000000 ggr och inte tröttna. Kanske på shoppingen, men inte det andra faktiskt. Dock saknar jag nog inte frukosten, men den hjälpte ju dieten på traven liksom. not.

Idag har jag jobbat 11.30-19.00, ganska gött ändå. Gick ganska så fort och allt var lugnt typ. Sen efter jobbet kom hjalmarssonen hem till mig, så tjatade vi lite innan jag hoppade in i duschen för att sedan hämta mamma på jobbet och därefter göra mig iordning och dra ner till stan.

Fikade en sväng på.. george, like usual. Säkrast så faktiskt. Men det var trevligt, mycket prat som vanligt. Sen lite skratt också, ganska mycket.. men kom inte på exakt vad det va nu bara för det.
Sen kom några kompisar till Evelina och satte sig vid vårat bord, då blev det ännu mer skratt när den ene hällde i salt i sin latte eller vad det nu va, istället för socker. haha. Kan inte smakat gott. Sen fick vi höra en pinsam historia också, stackars killar som blivit utskällda på cen.. haha. Som det kan gå när alkoholen sätter spår.

Men sen så träffade vi lite annat folk och begav oss till Hjalmarssonens bil, tjatade lite till. Sen kom Kimplockepinn, och var hungrig. Så offrade oss för lite mat på max. Sen blev det hem...

Goooooodnaatt!

Kommentarer
Postat av: Hjalmarssonen

bra kväll det där, bra kväll! :) mycket prat gillas, vänner är b-ä-s-t!

2009-08-30 @ 15:42:46
Postat av: Matilda

jaa, sjukt bra! :) haha. ja!

2009-08-31 @ 00:55:14
URL: http://matildanilsson.blogg.se/
Postat av: Matilda

jaa, sjukt bra! :) haha. ja!

2009-08-31 @ 00:55:25
URL: http://matildanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0