Shake your body, baby

En helt sprudlande, fantastisk, underbar, rolig, förväntansfull, åt skogen vilken bra dag! Ja visst seru. Ibland är dagarna åt helvete, men sen när man vet om att man är ledig tre dagar i sträck? Vad händer? Det vänder. Det gillar jag! Som bara den :)

Idag är det en sådan dag verkligen, eller i alla fall nu mot slutet. Började ju med jobb, men det var ju icke jobbigt idag. Knappt något folk alls kändes det som. Sen slutade jag i tid för typ första gången på sjukt länge! Det är ju inte helt fel. Eftersom man räknar med att man oftast slutar lite senare. Blir man ju extra glad. Märker ni att jag typ flippar för att jag är glad? Ahhh, det är nice. Känner för lite fest nästa vecka, kommer inte ihåg när jag jobbar nu bara. Men pappas hus skulle kunna bli ett nice ställe. Och fest mitt i veckan skadar aldrig. Tro mig. Alanya osv..

Sen lite dåligt det att jag kunde åkt med pappa o dem på en resa egentligen om han kunde ta o bestämma sig någon gång i tid så jag hinner också. Men jag ska ju sköta hans jobb lite så cash rullar in och resan kanske kommer senare igen! Yesyes.

Annars har jag gått promenad med Matilda och Driola, hoppat in i Louise bil där hon och Robin satt en stund, varit hemma hos Driola för första gången och köpt godis och käkat och blivit äcklad av det, mums. Sen kom jag på att jag typ inte käkat något idag så fick dra i mig lite moooooooooooooos, med god krydda på.

Sen måste jag bara säga att Moa gjorde nog det mesta av detta inlägget, inte att hon skrev det. Men varför jag blev sjukt glad! Det ni, det kanske jag berättar mer om senare...here we come maybe baby!

Som sagt, ledig tre dagar nu...skönt! ohyes. Pusssssssssssss, nightie!



Kommentarer
Postat av: theeeeelan

om det handlar om israel är det ingen hemlis vilda tilda ;)

2009-09-01 @ 18:27:23
Postat av: matilda

nej det vet jag att det inte är, men orkade inte skriva vad allt handlade om! :)

2009-09-02 @ 01:02:37
URL: http://matildanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0