Oh like it like it, i'll do you like a truck

Hemma från Alanya sen några dagar tillbaka, suger riktigt mycket faktiskt. Nu hade jag kunnat stanna där ett bra tag, bara ta det lugnt, festa lite då o då, sova, sjuuuuukt fint alltihopa!
Och jag orkar inte berätta om resan inte. Kolla bilder på facebook, dem talar för sig själva ju, riktigt najs. För min dumma kamera vägrar pussla ihop sig med sladden till datorn, yey, alla händer upp. not.
Jobbat idag också, borde stannat hemma en dag till faktiskt. Så imon är jag sjukanmäld - ledig. Skönt.

Annars är det mys faktiskt, luktar sjukt gott efter ljusen i rummet... like like :) mer like till...förhoppningsvis liksom, för annars kommer ar...et....li.. bli jobbigt.
Sen ska jag nog hjälpa pappa med o sköta restaurangen medan han åker på semester, kanske skulle bosätta sig i ett tomt hus några dagar isf? gaaaanska så skönt ju. Eller dra med några arbetslösa och dra lite fest :) det kan ju vara värt o fråga!

Nu har jag lite annat på g.. byeee :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0