Hallon

Repeat:


Söndag - Slödag, träffade Matilda och satt o planerade lite inför resan. Det gillas :) Sen åt hon lite också, och sedan gick vi ner till stan för att fika, Krullet hängde på...och på fiket satt andra näbbar. Louise, Driola, Malin och Emma. Det nya caféet mittemot George's, nonameonit! Men gott i alla fall. Sen blev det bio med mamma. Sommaren med Göran... rolig emellan åt ja. Sen blev det hem och sova eftersom jag skulle upp o jobba tidigt. 

Igår - Jobb mellan 9-16, sen hämta mamma och bara ta det lugnt hemma. Helt slut. Somnade efter två timmar i soffan och sov två timmar också och sedan blev det två timmars film med mamma. Coyote Ugly. Han är het, väldigt het! Det fick bli mitt och Krullets samtalsämne lite senare också, haha. "en sån där man stoppar under sängen" ah, ni fattar.

Idag - LEDIG!! Sov till 11, upp o hoppa vidare till solariöarna, schhh. Måste ju, likblek och neh, gillas inte. Måste få lite färg för o känna mig bekväm ju! Sen blev det hem och duscha, väldigt skönt va det! Skrubba, raka benen, och tvåla in sig i den sjukt goda duschkrämen mamma köpt - mums! Sen bodylotion och lite Voltaren till blåmärket, vackert... Och sen vidare till piren med mamma för att käka gott. Vidare o fixa lite på stan. Skjutsa mamma till jobbet, upp till A6, träffa pappa, sedan hem och....

Då kommer kvällens roligheter :) träffa flickorna! Eller rättare sagt laga mat åt ett gäng hungriga slitna arbetare som ville ha mat och hallonpaj och spela yatzy! Det var nice,  åkte för en stund sen så nu är jag nästan ensam. Bror är hemma iaf.
Dax o sova snart, hämta mamma på jobbet imorgonbitti ju..

pusstjaaaaaa




Glöm inte att Driola och Louise åker i natt! :)


Kommentarer
Postat av: eeeeh

trodde de va mig man skulle stoppa under sängen,,,,,,,,,,,,,

2009-08-18 @ 08:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0