Alanya 16-23/8

Ohja. Idag bär det av, kommer bli sinnes underbart sjukt stört ruggit ohjäääääääää. Neh, men taggad av Emma's sms nyligen dåvaaa. Känner ni min fjortissstyle på skrivningen. Gilla.

Dagarna som varit här innan nu då har varit tjocknice ju. Lite utgång igår med Sandrah och Leeejsa, lite senare kom även Jennifer med in i bilden. Fulade oss lite på dans golvet oså, stackars killar säger jag. Engelskmän är jobbiga, så nivet. Men kvällen var rolig.

Annars har jag packat, träffat lite mer vänner, köpt en kjol och sådär ju.  Och träffat pappa o käkat lite pizza också, inte varje dag det heller, solat också och växlat pengar. Näjs.

Börjar få lite panik om jag glömt något. Viktigaste är väl pass, biljett, pengar och våra fina...som vi ska ha på oss :)
Tjoptjohej! Ha en trevlig vecka, PUSS!




Denna vågar man inte göra för stor som ni mycket möjligt ser på bilden ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jAG SAKNAR DIG MATILDA :((((((((((((((

2009-08-18 @ 08:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0