work it baby

Nu är jag på pappas jobb, hjälper till lite emellan åt. Tjänar mig en kosing som jag kan ha lite fun för sen :)
Inte så mycket att göra för tillfället, så kan inte berätta något kul än så länge.
Ska i varje fall jobba några timmar och sen kommer nog mamma och hämtar mig, orkar inte jobba så länge idag. Ska ju jobba hela helgen igen, 12-18. Har jag för mig att det var i alla fall. Kommer bli sjukt mycket att göra. Men roligt!
Annars så hände det inte så mycket igår, gick och la mig runt tolvslaget, ganska så trött ja. Och vaknade idag igen innan klockan ringde, irriterande enda ner i tåspetsen!

Försöker kontakta några people för lite kul ikväll, väntar dock fortfarande på svar. Tror nämligen dem sover för tillfället. Men det skulle jag nog också gjort om jag vore dem.
Om det inte finns någon tillgänglig så borde jag nog ta tag i pluggandet, ganska så mycket att göra faktiskt. usch. ångest!

Men ha en trevlig dag, pussie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0