thank god it's monday

yeye. Ny vecka på G. Måndag it is. Yes baby yes. Langar tagget tills på fredag. Gillar läget hela tiden. Något kommer gå fel, för allt kan inte gå åt rätt håll bara sådär? Eller? Men så länge det gör de, då kommer jag inte ändra på det! :) Och sen jobbar jag inte i helgen. Så det är ganska gött. Visst inga problem med jobbet, men jobbat tre helger i rad nu. Det tar på mina krafter och jag kan inte göra allt jag vill göra på helgerna. Så denna helgen ska bli jobbfri, om dem inte ringer och frågar om jag vill jobba på söndag. Då kan jag nog säga ja, men fredag och lördag ska helst vara fria :) Eftersom mamma inte är hemma heller så blir det ganska fint!

Skola idag, like usual. Mentorspass, tyska och lite religion. För att sedan åka med Sandrah in till jkpg med Fritzzz som skulle få sin päls klippt, en liten ny "vårchange". Han blev liten och söt!  Medan han var på hundsalongen så åkte jag och Sandrah till A6. Käkade lite macka, kollade i affärerna och sen crusiade runt i den stora staden. Försökte med däcken på Bilen...luft? haha. Jag hoppas för våran säkerhetsskull att ingen såg två flickor försöka det där som vi gjorde! haha
Sen blev jag hemskjutsad, somnade gott i soffan till klockan sju, sen var det middag. Räkor med blue cheese dip/sås, bröd och sallad. Hur gott som helst en måndag! Sen hade jag lite smått huvudvärk, vet inte varför men sitter fortfarande i. åkte o köpte lite godis på VIP i Huskvarna åt familjen, åkte hem och satte mig i soffan och kollade på 2½ men :) och nu sitter jag här, precis borstat tänder och lite sånt nivet.

Imorgonbitti ska jag till doktorn med min tå, måste undersökas. Sen blir det skola.
Måste försöka plugga lite denna veckan, träna ganska mycket och sola :) ganska chill! Pussie!




Kommentarer
Postat av: Louise

ska du säga snygging ;) hetast ever min spetsbody'n jööö!

2009-04-21 @ 14:58:33
URL: http://looooooouise.blogg.se/
Postat av: theeeelan

jag vet ju inte hur man fyller på luft i däcken:(

2009-04-22 @ 21:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0