Svenskatal - check!

Då var det över, som jag sa, klockan 9 så var talet över. Eller ah, jag hade det från 08.07 - 08.17, så därefter var det chill! Sjukt nervös innan eftersom jag var den första och den enda som hade talet idag. Men nu är det över, och jag kan fokusera på annat - skönt! :)

Igårkväll så övade jag faktiskt ett X antal gånger, kändes mycket bättre. Sen kollade jag på tv och åt lite. Och gick och la mig innan 23. Riktigt duktigt för en gångs skull.

Så ganska pigg på morgonen idag, hoppade upp när jag kom på att jag hade talet. Åt frukost i lugn och ro, klädde på  mig, sminkade mig och gick lugnt till bussen. Hel-najs!
Idag blir det hem och chilla, byta om och greja lite, städa, kanske kolla igenom lite på specialidrotten och så. Runt klockan 18.30 ska jag vara hos Malin som fyller 19 år idag - Grattis! Där ska vi käka och umgås - tror några ska förfesta innan vi beger oss ut! :) Själv ska man ju jobba imorgon, så det blir lugnt.

Annars är faktiskt livet sjukt fint för tillfället, jag gillar den känslan!
Ha en bra fredag, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0