Sommarsallad

Projektrapporten är färdig, så himla skönt faktiskt! Eh not, vi fick förflyttat sista-inlämnings-datum så det är chillidill va. Betyder att jag kan åka hem och sova efter skolan, utan att ha ångest. Och det är vädligt skönt liksom (:

Igår blev det solning med Annchen, sen lite stan och köpa smootie på Wayne's! Det är gott ju. Köpte dock inget i någon affär, bara Anna som gjorde. Sen blev det hem, duscha och allt det dära - dögott! Grejer ju. Sen kom mamma hem efter hon handlat mat, då lagade hon mat och det var gott det med eftersom jag var väldigt hungrig. Sen tog jag det lugnt en stund. Ringde  Matilda som var med Evelina Krull, bestämde träff på Hemmakväll för att hyra film. Dock kommer jag inte ihåg vad den hette. Men ganska bra i början, sen började den flippa och det var ett par + hans ex maka - triangelromantik på g! Det var inte nice, haha. Efter vi hyrt film åkte vi till MAXI och köpte Sommarsallad-fruktsallad-annanassallad tyyp!  I alla fall så drog dem hem vid elva tiden och jag hoppade i säng :)

Nu sitter jag och har information och layout, den mest ovärda kursen i hela historien. Skojar icke. Menmen, det kommer bättre tider. Imorgon. Försöker får med mig Thelinaren men hon är en svår typ nivet, måste skaffa hundvakt till Fritzzz först, någon som ställer? ;)

Ha en bra torsdag, pussiepussie!


MIN PUDDING JU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0