påskpåskpåsklov

yesyes yesyes yes, it is. och det är underbart. Bara det att jag jobbade röven av mig i helgen, fredag-söndag, och nu är jag helt färdig. Skoja inte. Helt sinnes. Kanske skulle varit hemma och sovit i lördags istället, tidigt, men icke. Det blev en liten tur till Melin, Bankeryd, Centrum oså :) ganska okej faktiskt.

Denna vecka vill jag egentligen bara dö på. Måste fixa plugg som jag inte orkar, och jag vet hur stressad jag kommer bli om jag inte gör det denna veckan? men just nu skiter jag i det. Orkar inte typ, för jobbigt :)

Så idag åkte jag ner till stan och bokade helkroppsmassage 60 min och någon hårmassage 30 min, tvingade pappa att betala. Tyckte jag behövde det nu :) så ska till 5 Sinnen på onsdag klockan 10.00.
Sen beställde jag tid hos Gina, min frisör. Japs, 15 maj ska jag fixa höööööret!  ( som moooa aka molle brukar säga)

Imorgon ska vi, näbbgänget, till relaxen, aha aha, det kan bli fint det med. Ganska skönt. Och sitta o basta lite också.
På torsdag drar jag och Annchen till lager 157, kolla läget lite oså (:

Annars väntas det jobb lördag och söndag, dock utgång på lördagen om jag orkar.
Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0