onetwothreego

Segt att gå upp idag men kom i alla fall till skolan. Hade marknadsföring - sjukt lugn lektion. Sen lunch, kirrade flak - så vi får åka med Sanna med flera på studenten! Det blir kanon :) Efter lunchen var det tyska, svårt prov fick vi av Philipp, inte snällt alls. Nästa lektion var Matte C, yey, bästa ämnet - not. Och sist med absolut inte minst, Svenska C. Vilken underbar skoldag! Icke. Sämsta någonsin. På hela veckan. Alltid. Men nu är den över.

Trött som en gnu satte jag mig på bussen hem, somnade like usual. Satte mig framför tvn där hemma, kollade på Gilmore..och somnade till klockan sex. Sen var det middag - Lasange, gott! Ringde Matilda, och efter jag pluggat lite psykologi åkte jag ner till Atollen och mötte upp henne, Emma, Evelina krull och lilla Prince. Söt hund det där :)
Gick runt Munksjön, ganska så kallt dock. Men man blir faktiskt varm av att tjata med dem tjejerna. Låter som hönor hela bunten! Inte för att jag klagar, inte alls! Det gillas men tjejer som pratar nonstop! :)

Sen hem och ta det lugna före duschen, en lång och varm dusch - gudomligt ju!
Och nu, senaste halv timmen har jag suttit o tjatat med tjejerna igen, fast på MSN,
om resa i sommar...och ni kan ju fatta vilka åsikter det finns med i det samtalsämnet!
Nu är jag trött, ska bara lägga några fina sms innan jag kan somna :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0