Nyduschad

Igår när jag  kom hem efter skolan hängde jag med pappa och bror till A6. Hjälpte Eric med att inhandla skor och tröja, sen käka lite också. Därefter skulle jag träffa Matilda och Evelina krull på A6 så sen gick vi och vimsade runt i alla affärer :) fick med mig lite hem också. Vet dock inte vad jag sparar med iaf: spetsbody, bikiniunderdel, herrshorts och gladiatorsandaler. Mhm, kan vara värt, kan vara så att jag lämnar tillbaka något, men det märks ju.
Sen var det hem och slappa lite, duscha och så. Det var fint, riktigt fint. Bara liiite ångest för svenskan men jaja.
Observera mitt G jag fick på matteprovet, grattis till mig! :)

Idag blev det lite panic to the school, men jag hann med bussen, utan problem. Hann till och med äta en banan. Första skolfrukosten på länge. Men ska bättra mig, duveet. Någon dag. En annan dag. Så lite information och layout, chillidill. Lite hem till Sandrah, den tösabiten och den tokhunden, ack ack. (: Sen tyska, lunch, sitta o sola lite med Moa innan lektionens start. Psykologi...film och prat - chill! Sen hem, äta, duscha. Därav rubriken, finns typ inget bättre än o vara nyduschad, känna sig superdupermegabaota fräsch - livet ibland!

Nu ska jag öva svenskatal, ehe. Lät kul va? javisst, sen imorgon är det ju klart! Ciaaaao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0