maybe? not? yes?



God afton i nattmössan, här sitter jag och försöker varva ner. Det börjar gå väldigt segt nu faktiskt, så tror nattåget kommer vilken sekund som helst och vill att jag ska hoppa på det. Men först en lite resumé, det brukar ni ju gilla.

Skola till 14.25, därefter hem till Gina med Sandrah och Fritzzz, tjata lite sådär - trevligtmysigt! Sen hem till Sandrah, somna lite i soffan like usual (a) ehe. Sen åka 16.20 bussen hem, och Sandrah åkte med - fast hon skulle åka o shoppa lite ju! Köpte lite godis, godisgrishej (!), sätta sig framför tvn, chilla tills man somnar lite halvt, sen mat, sen chilla igen, :)
Ringde Matildan, solade idag igen (a) fy skäms! Inte bra, röd som en tomat - that's how i like it! Sen hem, mysa lite med mamma i soffan, sitta vid datorn, testa kläder i cam ^ haha - lol! Och nu sitter jag här. Borde VERKLIGEN sova, och det ska jag nu. Om 2 min kommer nattåget, och jag har köpt mig en biljett :)

Guten Nacht!

Kommentarer
Postat av: matilda

Haha du va het i cam! ;)

2009-04-24 @ 14:25:41
URL: http://maatildaan.blogg.se/
Postat av: matilda

i'm sexy mama!

2009-04-24 @ 15:01:52
URL: http://matildanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0