Lördag

Steg upp för tjugo minuter sen, tog sovmorgon - och det kan jag säga, att det behövdes. Riktigt trött efter denna skolveckan så det var skönt! Annars ska jag strax äta frukost - en stor sådan, väldigt hungrig och jag måste äta ordentligt så jag orkar jobba 8 h sen.

Igår så åkte jag hem från skolan, hemma runt halv tolv. Inhandlade lite saker åt bror, lämnade tillbaka shortsen, köpte sulor till mina blommiga skor, åkte o köpte en hamburgare också (: sen gick jag ner till Piren med Kim, satt i solen och glassade. Riktigt varmt blev det. Dock tog vi bussen hem, lite smått lata! När jag kom hem satte jag igång och städade, hela lägenheten tillsammans med bror. Skurade golv och dammsög. Så mamma blev gladare än gladast då hon hade tänkt att åka hem o städa. Efter städningen kom Anna, och vi åkte ner till Piren, andra gången för mig, tog varsin glass och satte hos i solen. Det var hur nice som helst! Gjorde upp lite planer oså ;)

Sen fick jag skjuts av Anna hem, duschade och fräschade till mig. Klockan 18.30 kom Louise och Evelina och hämtade upp mig. Begav oss till Malin som fyllde år. Åt god mat, sjöng för henne och gav henne present. Sen blev vi tråkiga och lämnade Malin med alla hennes andra vänner och Louise o jag åkte till Robin och Niklas :) Trötta som vi var somnade vi i varsin soffa en timma, kollade på humorgrej och sen åkte vi hem.

Ha en bra lördag!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hotmama_90! :D



Alltid trevligt att träffa dig jue :)<3

2009-04-20 @ 20:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0