Jag vet...

att ni gillar när jag lägger in inlägg med lite sex osånt. Försök inte säg annat, vet att ni läser varje bokstav som om den vore gjord av guld.

Juste, glömde säga att jag anmälde mig till Camo Camp igårkväll ju. Ja, både jag, Anna, Driola och Emma ska dit! Hoppas bara att de där bergränsade platserna finns tillgängliga för oss, för det skulle vara sjukt kul att åka dit. :)
Kommer bli kämpigt, men roligt!
Och om det inte skulle bli tilla att åka på detta läger, blir det nog utlandsresa för mig och Anna, kan bli fint, kan bli sjukt fint!

Sen har jag hört av från Matilda och Evelina krull, blir nog livat ikväll ändå, i alla fall när dem töserna är med. Men vad vi gör märker vi lite senare!

Annars går jobbet bra, kommer lite kunder då o då. Inte mycket bilar ute o kör idag inte. Men lite hjälper jag ju till iaf. :)

Ta mig tillbaka till Evabelle, Cypern, Ayia naaapa!


Kommentarer
Postat av: Louise

sv: jaaa den var jättebra :)så söt hund :')

2009-04-10 @ 17:04:38
URL: http://looooooouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0