hårsvall



Började dagen med Special K, det kan vara bland det godaste som finns. Godare än godaste godiset. Ja, inga skämt i detta inlägg. Drog på mig några kläder, tänkte att jag inte skulle gå naked till skolan idag, får bara hända ibland. Tänkte sätta om mitt hår till en bättre knut, tror jag hade legat och vridit mig som bövulen i sömnen. Såg ut som afro när jag släppte ut det, så ja, hårknut fick det bli. Sen fick jag bråttom till bussen, inte ovanligt. Brukar bli att man kommer antingen när den är i början av backen, får vänta i flera minuter eller kuuuuta som om du hade eld där bak. Idag kunde jag iaf gå lagom fort.

Åkte buss, sjukt skönt. Sitta ner, andas, ta det lugnt och lyssna på musik. Ja, kanske bästa tiden på dygnet. Eh not. Det var ett skämt. Men skönt o sitta på en buss ibland, om man är trött. I alla fall. Marknadsföring, mhm, seriöst. Lunch, a la köttfärspaj som gick att äta, och bröd. Sen tyska, förbannat att läraren var på läxhumör idag, händer inte så ofta. Men kändes för seriös lektion idag, haha. Låter som jag är jätte lat. Kan stämma, kan också varit att jag var trött. Två sov på tyskan, ja, klart jag blir trött när jag ser dem. Men lektion rullade på och sen var det matematik. Gick väldigt bra för mig och Moa idag, stolt blev Freddie! Sen svenska..ah, mer säger jag inte.

Sen har jag inte gjort mycket annat efter skolan. Åkte ner till stan och köpte shampoo och balsam som ska vara riktigt bra för håret, 150 kr st. Det var balsamet som hon hade i förra veckan när jag var där på massage och hårgrejen :) . Sen tvingade jag mamma köpa lite fika hem, sånt man gjorde förr. Nu händer det aldrig, så idag var det dags. Satte oss framför tvn med bror o käkade. Gott. Sen lite tv, på kanal 5..sen kom..john bl..und...och vips, Matilda somnade. En halvtimma, sen var det middag.

Nu har jag duschat, fixat lite och sådär. Ska skriva svenskatalet. Så jag kommer igång. Så på fredag efter klockan 9, så är det färdigt! :)
Pusssskram!

Kommentarer
Postat av: Moa

vi är bäst på matte, inget jidder (;

2009-04-16 @ 20:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0