Håltimma

Har precis haft psykologi i 70 minuter, lagom intressant. Intressantare än vanligt. Så var inte nära att somna som jag brukar göra på första lektionen.

Morgonen startade stressigt. Kommer inte ens ihåg att jag stängde av väckarklockan. Helt sjukt. Vaknad 6.50 och min buss går 7.10 utanför mig. Så det blev till att slänga på sig kläder, fräscha till sig och gå ganska snabbt till busshållsplatsen. Men jag hann, och jag slapp vänta på bussen. Den kom ganska så exakt när jag kom.

Just nu har jag håltimma, ska göra min power point till svenskatalet och sen plugga lite matematik. Kanske verkar duktigt av mig, men tror det slutar med att jag skippar matten. Brukar bli så.
Annars är jag ganska hungrig för tillfället, ska nog kila iväg snart och köpa mig en drickyoghurt eller dylikt.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0