guldguldguld

Klicka på play och njut av lite sommarkänsla, och allra helst napakänslan! :)
Louise, du smittar av dig, haha!




Livet är guld värt, livet är underbart, livet går hur bra som helst för tillfället och det är kusligt så bra det är! Men klagar gör jag inte :) Snarare tvärtom, det är grejer, bra grejer! :)
Idag var jag som sagt hos doktorn, han är lite små läskig tycker jag så mamma fick hänka och joina lite. Men i alla fall så fick jag spruta, bedövning, gjorde riktigt mega ont faktiskt, ville avlida för en stund. Men sen när han klippte i nageln och drog bort lite av den så kändes det ingenting, sjukt läskig känsla men ändå gött typ. 9.25 tog jag bussen till skolan, blev lunch dirr. Inget att skryta med direkt men slank ju ner lite pasta, tror till och med att det var fullkorn i den.
  Sen var det tyska, matte - som var förjädra kul idag. Annie Käll säger jag bara, och då behöver man inte säga mycket mer. Freddie skrattade han med, ja, hela matematikklassen ;) haha. Sen var det svenska men massa inspirerande redovisningar på så det var chill! Åkte med Sandrah upp till stallet, hon skulle mocka skit och fixa käk till pollen, seriöshästtjej det där ;) själv har jag också ridit i mina dagar, men ah.. haha :)

Buss hem, skjutsa mamma till jobbet, hem och chilla framför tv, laga mat till mig och bror, kolla lite till på tv, ringa lite samtal, kolla igenom pappret från Blekinge  - uttagen till Camo Camp :p haha. Lite komiskt men jaja, jag ska kämpa tills jag spyr :) Sen driva till Gröna gatan, hämta Matilda, och Emma hänkade också med till Sense för att  sola bort det bleka lite. Det var nice faktiskt!
Sen träffade jag pappa lite granna också, och mamma, ja, hon jobbar ju natt ibland :) Nattinatti.
tjoobreee.

Kommentarer
Postat av: Louise

Naaapaaa!

2009-04-22 @ 19:54:28
URL: http://looooooouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0