Golf - fokusera!




Ny vecka, nya möjligheter - superduper!
Började dagen med Special K, en kanon start faktiskt. Traskade vidare till skolan, hade lite lektioner och chillade på rasterna med Moa. Ja, Sandrah snyggingen var ju sjuk! Tog 13.45 bussen hem, sov gott som aldrig förr på bussen. Huvudet nickade till hela tiden, måste sett för roligt ut. Men vad gör man inte för lite sömn. Hem och tog det lugnt framför tvn och kollade på lite olika program.

Sedan ringde pappa och frågade om jag skulle hänga med och slå några slag uppe på A6 golfbana, så jag tackade ja. Inte för att jag är så kunglig på golf, men ville ju umgås med pappa lite. Och det gick ju faktiskt att spela lite, kom typ 150 meter som längst, och det är bra enligt mig :)  eftersom jag inte spelat sen jag började gymnasiet! Det ni! Puttade lite också, men blåste så förbannat så lite svårt - men det är sånt man lär sig med tiden. Övning ger färdighet - right? :)
Sen så kan man inte tänka på annat när man spelar golf, för då går det åt skogen. Så det var skönt att spela!

Efter golfstunden med pappa åkte jag ner till Vätterstranden där jag fann Melin, Abrahamsson m. pojkvän, Norström, Edvardsson och Jalnefur Andersson (?) haha :) Dem grillade korv, banan med choklad, åt chips och myste! Så jag tog med mig banan och choklad jag också.  Sen spelade vi kubb, mitt lag vann - yes! Sen mös vi under filtarna, och några andra knasnissar kom på besök, tripp trapp trull om ni vet vilka jag menar? haha. kidding. Neh, men det var trevligt! Kom hem för 1,5 h sen typ :) nice!

Men nu ska jag hoppa i säng, dagen har varit övertygande bra - det gillas :) grrr! Pusskram

Kommentarer
Postat av: Anna

Lite lätt uttråkad här ja, men Matilda snälla, kan inte hjälpa mig att ta tag i mitt golfspelane?! (a) måste jui komma ner från 36+ haha.

2009-04-28 @ 13:38:41
Postat av: matilda

haha anna då :) tror du jag har tagit tag i mitt golfspelande? jag ligger nog på 100+ anna! :D skojar inte! haha

2009-04-28 @ 21:20:10
URL: http://matildanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0