F&S

Jaaa, Friskis&Svettis handlar mitt svenskatal om. Tror jag valt ett lätt ämne, men banne mig inte säker.
Men ska printa ut det i skolan imon så får vi se..det ska ju trotsallt vara 10 minuter. Det är ganska länge faktiskt!
Jag vill verkligen ha fredag klockan 10.20, slutat inför helgen. Kan hem och börja med projekt osv. Usch.

Annars ikväll har jag suttit vid datorn och snackat med göddiga människor, käkat vattenmelon, duschat igen eftersom jag hade i balsaminpackning och fixat lite granna. Det blev ingen promenad som jag tänkt mig, men gick ju faktiskt runt Rocksjön igår, så vilar lite idag, ehe.. :)

Imorgon ska jag försöka öva så gott som det går på talet, sen har jag inte bestämt mig om jag ska göra matteprovet imorgon eller på torsdag, så kanske måste plugga lite av det också, städa rummet så man slipper bli dammalergisk, sova tidigt och försöka hinna med en promenad om det är fint väder! Mycket skönare o gå när det är varmt ute.

För övrigt? Livet är underbart just för tillfället och det gillas!


Lite vimmelbilder hemifrån mig innan utgång en gång.

Kommentarer
Postat av: sandrahthelanthelin

du ska skicka bilderna:D

2009-04-15 @ 12:31:39
Postat av: theliss

du ska skicka bilderna:)

2009-04-15 @ 12:32:30
Postat av: Moa

jag ser ut som ett lejon, hahha :')

2009-04-16 @ 20:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0